Monday 4 June 2012

My Bestieeeeee .. =^.^=

Holla Holly ! Hari ni nak cerita pasal Bestie aku .. =) Sebenarnya aku baru kenal dia tahun lepas .. Tapi tahun lepas aku kenal dia sebagai musuh .. haha .. betullah .. Tapi tahun ni tak lagi .. tahun ni aku siap bestie lagi .. haha .. jangan main gila .. Aku senang sangat kawan dengan dia sebab dia baik gila and dia caring .. tu baru aku kenal dia sikit .. sikit je tu .. =) aku tak pernah gaduh dengan dia .. tau kenapa ? sebab Aina jenis yg tak suka carik pasal .. =)

Aina Amran saya .. >.<
Satu yang aku tak suka pasal dia ialah pandangan tajam dia kat orang .. bila orang carik pasal dengan dia .. habislah .. keluarlah mata tajam dia tu .. scarry .. haha .. tapi aku suka sangat dengar dia gelak .. comel ! dia gelak separuh-2 .. haha .. Aina Amran .. I love you #takeanote .. =)

No comments:

Post a Comment