Wednesday 6 June 2012

Kolam Day today ! =)


Big day today .. haha .. Holla Holly ! hari ni best .. sebab pagi tadi aku,jimah dgan amir pergi KClub .. mandi kolam .. kitaorang pergi dgan family ucu k
itaorang .. =) first-2 sekali .. bila kitaorang sampai .. apa lagi .. aku posing menangkap nangkap gambar lah .. haha..


Haha .. tak sempat terjun lagi dah posing .. haha .. lepas aku posing tu .. aku pergi lah sarapan dengan dorang semua .. Nadhirah tak sempat nak sarapan sebab tak sabar nak terjun .. haha .. comel sungguh ! =) Lepas sarapan kitaorang pergi lah berenang , menyelam , main tahan-2 nafas , main gelongsor .. haha .. main gelongsor tu yg best tu .. sambil mengelonsor sambil membuat snapshot ..aku dgan jimah yg dah besar gabak ni pon still lagi nak main gelongsor .. nasib lah aku tak hitam sangat tadi .. aku punya lah jaga kulit sampai asyik duduk bawah jambatan je sebab kat bawah jambatan tu je yg redup .. haha .. ngada-2 betul ! =) bnyak kali kitaorang naik gelongsor sebab bnyak snapshot yg tak menjadi .. haha .. kepala dah banyak masuk air dah .. =) gelongsor dia gila licin .. menjerit-jerit aku .. heee ..=D mengalahkan budak kecik ! =) hari ni jugak aku dapat berenang macam duyung .. eh dugong .. eh duyung duyung .. haha .. jimah je yg berenang macam dugong .. sebijik ! haha .. tak baik .. best berenang macam duyung ..tapi  yang tak best nya air banyak masuk hidung dengan telinga .. aduhh .. tak suka betul .. =) tapi lain pulak si athirah,afiq,amir dgan abang .. dorang main carik-2 barang .. barang apa ? pembaris .. hahaha .. aku pon tak tau mana lah dorang dapat pembaris tu .. haha .. seronok betul mereka .. gembira saya .. =) sebenarnya dah banyak kali pergi dah ... tapi hari nilah yg paling best ! =) sebab air bnyak masuk hidung .. haha .. tak lah .. sebab kali ni bnyak bat snapshot .. tu yg best tu =)
Hope nnti dapat datang situ lagi and dapat pengalaman yg best lagi dan lagi .. Dang ! =)
















No comments:

Post a Comment