Sunday 27 May 2012

Kita ada kembar .. Awak ada ? |◔◡◉|

Holla Blogger's ! Hari ni aku buakan nak cerita pasal kembar aku .. tapi pasal kakak aku .. kenapa kembar ? sebab kitaorang kembar .. haha .. tak lah .. sebab ramai orang cakap muka kitaorang sama .. and ramai orang cakap kitaorang kemabr .. but aku lagi tinggi and lawa .. ramai orang cakap macamtu .. haha .. 

Tapi dia ni kadang-2 gila kadang-2 okay .. senang cakap ikut mood dia lah .. kalau okay okay lah ... kalu tak habislah .. pastu aku paling tak suka ikut dia pergi shopping baju .. gila lama .. pastu kalau boleh semua baju dia nak try .. but tak beli  .. podaaahhh .. kalau shopping baju dgn dia mesti darah korang naik .. confirm ! haha ..  tapi satu kebaikan shopping dgn dia .. sebab kadang-2 aku tak payah keluarkan duit .. dia je yg support semua .. bagus kan ? bertuah aku .. haha ..

No comments:

Post a Comment