Friday 25 May 2012

Kami punya cerita .. (◕‿◕✿)

Holla ! kali ni aku nak certa pasal kawan-2 aku lagi .. tapi hari ni pasal Elmo , Fatien , Ieka and Wani .. Pagi tadi ada sambutan hari guru kat sekolah .. then .. kawan-2 aku yg 4 orang ni .. dia buat persembahan .. menari lagu hindustan dgan Sir Ramesh ... Al-maklumlah .. dorang ni merangkak nak jadi girlfriend-2 Sir Ramesh .. haha .. bergurau pulakk .. haha .. Okay .. sambung cerita .. lepastu .. time dorang buat persembahan tu memang ramai gila orang sorak .. sebab tak disangka-sangka sir ramesh yg pendiam dan tak reti nak bertegur sapa tu menari gila-2 kat atas pentas .. kalau korang tengok dia kat atas pentas,sekali imbas , nmpak macam hero tamil .. series ! =) haha .. okay .. lepas dorang dah habis menari .. wani call aku suruh dtang bilik P.A.V. Then aku pergi lah .. lagi pon aku bosan .. kat dewan tu dah tak ada persembahan best dahh .. semua cikgu nak nynyi .. haaaaaihhh .. Back to the story .. lepastu .. aku jalan lah keseorangan pergi bilik tu .. then bila dah masuk .. aku ingat nk tgok gmbar dorang .. ye laaahhh .. dah kata heroin filem hindustan kan .. mesti bnyak posing .. haha .. sebenarnya aku bercadang untuk tgok gmbar .. tetapi mereka semua bercadang untuk menangkap gambar .. so .. rezeki jgn ditolaaaak .. haha ..
























Hahaha .. memang happy gila lah tadi .. so you guys .. congrat's sebab dapat buat best perfomance tadi ...... 
(。◕‿◕。) 

















No comments:

Post a Comment