Monday 3 December 2012

Malaysian with them !

         Assalamualaikum blogger ku sekalian ! Malaysia menang ! weeeee ... Hambik kau Indon .. Nak sangat kan ? Hahaha .. Jahat nya saya .. So achane situation korang dekat rumah masa tengok bola Malaysia VS Indonesia haritu ? Mesti excited gila kan ? 
         Haaaaa .. Same situation laa dengan saya :) .. Bila Malaysia score kan gol je kitaorang sorak macam orang gila .. padahal jiran kat bawah rumah tengah buat kenduri doa selamat .. Ngeeeee :) Apa apa pun .. SAFEE SALI saya punyaaaaa ! Saya tak main lah WAN ZACK HAIKAL ni semua .. Heeee .. Sebab WAN ZACK ramai sangat peminat perempuan nyaaaa .. KHYRIL MUHYMEEN pon saya minat jugak ! Tapi tak segila minat kat SAFEE SALI .. Even dia dah jadi bapak orang -__- Hehehe .. 
        Acane pon saya and Sefamily tetap semangat ! Memang tak waste our time tengok dorang lawan bola haritu .. Puas hati sangat sangat sangat .. Ambik kau wahai BAMBANG PAMUNGKAS ! Hahahahaha .. :)
                              

With theeem .. :)
Nampak tak saya je yang ganjil ? Hehe :)
Khyril Muhymeen jadi lah milik saya ? Ngeeee :)
SAFEE SALI sayaaaaaaaa ! :)

                                                       
                                                   
                                  

No comments:

Post a Comment