Friday 16 November 2012

Miss them already !

Holla holly blogger ! Dah sampai penghujung 2012 daa .. ='( .. Tapi dalam masa yang sama , sedar tak sedar saya dah nak naik form 4 daa .. Pejam celik je .. Hohoho .. And insyaallah saya akan jadi future student for Sekolah Menengah Vokasional .. Weee .. Can't wait .. =) 
 Sekarang saya sedang giat melakukan aktiviti terbongkang dekat rumah .. heeee .. Yolah .. Kan dah cuti panjang .. Tapi saya dah mula rindu dekat kengkawan .. =( Ntah tahun depan jumpa lagi ke tak .. Banyak kenangan yang dapat bila membe dengan dorang .. Even kelas 3 maju tu tak best sebab asyik gaduh .. and yang paling penting geng geng saya ada Haters .. Hohoho .. First of all saya paling paling paling rindu dekat : Wanny , Tyha , Naz , Mimiey , Aina and Hakimi .. Geng budak budak pandai .. Hahahaha ..
Miss my Tyhaaa

My Tuition classmate : Naaaaaz

Wanny are my Honey Bunny
Kadang kadang diorang ni memang laa agak annoying .. Tapi tak best la kalau kawan je tapi tak menyakitkan hati diorang kan ? Hahaha .. Itu laa baru dinamakan senda gurauan .. Banyak benda yang aku dapat belajar dari diorang .. Especially from Ainaa . Dia ajar aku macam mana nak setia kat boyfriend .. ahaaaaaks .. Tak laaa .. Gurau gurau .. 

Mimiey budak gedik sayaaa 
Teman belajar and teman bergaduh Haaaaaakimi


Post ni just untuk hiburan semata tak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati .. So , attention to Muhd Ashraf Atafi , Razy Rafiqi , Faris Irfan dan sekutu sekutunya .. Kalau nak baca blog aku , yes you may .. Tapi jangan nak kutuk kutuk .. okaaay ?
Apa pun .. I already miss my friends and my geng's .. Hohoho .. Wish me luck in 2013 dalam jurusan : Komputer dan rangkaian .. Yeaaaaaaay !
Wassalam ......

No comments:

Post a Comment